سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص لثه در تهران

متخصص لثه در تهران 

کاهش خونریزی لثه

خونریزی لثه نشانه بزرگی از ابتلا به بیماری لثه است. آنها خونریزی می کنند، نه فقط به این دلیل که شما آنها را مسواک می کنید، بلکه به این دلیل که ملتهب هستند و یک روند بیماری در جریان است. لثه های سالم خونریزی ندارند و این یکی از نتایجی است که امیدواریم به آن برسیم.

 

ماندگاری بیشتر دندان هایتان

شما ممکن است دندان های واقعا متحرک (لرزنده) داشته باشید و هدف شما ممکن است حفظ آنها برای مدت طولانی باشد. شما ممکن است دندان مصنوعی نخواهید یا برای کاشت دندان آماده نباشید و بنابراین بخواهید تا زمانی که ممکن است روی دندان های خود نگه دارید. کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی این را می توان در بسیاری از شرایط به دست آورد و مطالعات نشان می دهد که درمان تخصصی منجر به بقای بیشتر دندان های شما می شود.

 

توانایی حفظ دندان های خود

این یکی از بزرگترین دلایلی است که مردم به دیدن ما می آیند - آنها می خواهند بتوانند دندان های خود را حفظ کنند! چرا که نه؟ دندان ها واقعا مهم هستند!!

 

در اکثر مواردی که افراد به دلیل بیماری لثه دندان های خود را لق می کنند، اگر بیمار به دندانپزشک متخصص لثه (که به عنوان پریودنتیست نیز شناخته می شود) مراجعه می کرد، احتمالاً می توانست دندان های خود را حفظ کند. بیماری لثه بزرگترین عامل از دست دادن دندان است و یک بیماری بسیار قابل درمان و قابل پیشگیری است. اگر همه می دانستند که هزینه هر دندان در سرشان چقدر است، مطمئناً به خوبی از آنها مراقبت می کردند. به صراحت بگویم - اگر هر دندان را با ایمپلنت دندان جایگزین کنید، حدود 2000 پوند هزینه خواهد داشت. حالا آن را در 32 ضرب کنید و یک رقم بسیار بزرگ به دست می آورید. به همین دلیل است که اگر بیماری لثه دارید و می‌خواهید دندان‌های خود را نجات دهید، سرمایه‌گذاری خوبی برای کشف درمان‌های لثه است .

 

رفع بوی بد دهان

بوی بد دهان یک خاموشی بزرگ و یک نه اجتماعی است. اگر فکر می کنید بوی بد دهان دارید، باید به متخصص پریودنتیست مراجعه کنید، زیرا احتمال دارد بیماری لثه داشته باشید. پریودنتیست می تواند بیماری لثه شما را درمان کرده و دهان شما را به حالت سالم بازگرداند.

 

درمان عقب نشینی لثه

این ممکن است به دو دلیل شما را نگران کند. اولا؛ عقب نشینی لثه ها اغلب منجر به لوازم آرایشی ضعیف می شود، به خصوص اگر چیزی به نام خط لبخند بالا دارید و ثانیاً ممکن است نگران باشید که از دست دادن بافت لثه ممکن است باعث از دست دادن دندان ها در آینده شود. هر دوی این مسائل چیزی است که متخصص لثه (پریودنتیست) بهترین فرد برای درمان این مسائل خواهد بود. یک دندانپزشک عمومی اغلب باید شما را به یک متخصص لثه در تهران  ارجاع دهد تا مشکلی مانند این را برطرف کند.