سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران 

چه کسانی می توانند جراحی ایمپلنت دندان را انجام دهند؟

در اکثر ایالت ها، هر دندانپزشکی از نظر قانونی مجاز به انجام اکثر انواع جراحی های دندانی است. به هر حال، حروف "DDS  " بعد از نام دندانپزشک شما به معنای "دکتر جراحی دندان" است. با این حال، اکثر دندانپزشکان عمومی و خانواده، بیماران خود را برای کاشت ایمپلنت دندان به پریودنتیست یا جراح دندان ارجاع می دهند. بنابراین، یافتن متخصصی که به عنوان شریک با دندانپزشک شما همکاری می کند، نیز مهم است تا بتوانند بهترین مراقبت ممکن را برای شما ارائه دهند.

 

5 ویژگی کلیدی که باید در جراح ایمپلنت به دنبال آن باشیم چیست؟

آموزش و آموزش

مدارک تحصیلات تکمیلی فراتر از مدرک DDS و همچنین آموزش بیشتر در زمینه های تخصصی، مانند پریودنتیک و جراحی دندان، برای افرادی که می خواهند مهارت های خود را افزایش دهند در دسترس است. این مدارک و تخصص ها به عمق بسیار بیشتری در مورد سلامت لثه، کاشت و بهبود نتایج درازمدت می پردازند.

 

تجربه

در حالی که آموزش و آموزش مهم است، تمرین و تجربه به متخصص ایمپلنت دانش عملی از تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای شرایط خاص هر بیمار کار می‌کنند، می‌دهد. بیماران باید به دنبال تعادلی بین تعداد پروسیجرهای تکمیل شده و نحوه همگام شدن ارائه‌دهنده آینده نگر با فن‌آوری و تکنیک‌های پیشرفته باشند. دانش و مهارت های خوب هر دو برای بهبود نتایج در جراحی حیاتی هستند. آیا آنها ارائه دهنده مراجعه کننده در منطقه هستند؟ آیا آنها جزء محترم صنعت متخصص ایمپلنت در تهران  در منطقه خود محسوب می شوند؟

 

فلسفه

یک متخصص ایمپلنت نباید بیش از حد مشتاق به استفاده از ایمپلنت های دندانی به عنوان یک تعمیر همه برای مشکلات بهداشت دهان و دندان. از آنجا که ایمپلنت انجام برخی از خطرات، دندانپزشکان و پریودنتیست باید به شدت در نظر گرفته و تحقیق هر گزینه به درمان لثه و تصحیح دندان طبیعی قبل از حرکت بر روی جراحی ایمپلنت.

 

شخصیت و مراقبت

این فرایند ایمپلنت دندانی می توانید بازدیدکننده داشته است متعدد بین تشخیص، برنامه ریزی، عمل جراحی و بعد از عمل چک آپ است. شما نیاز به احساس راحتی با متخصص ایمپلنت و کارکنان خود را به طوری که شما می توانید آزادانه سوال در مورد مراقبت از خود را بپرسید و کاهش استرس که ممکن است شما را تجربه کنند. احساس راحتی و اعتماد به نفس در متخصص خود را تمام تفاوت را به عنوان شما را از طریق این فرایند

 

بیمه و ملاحظات مالی

دکتر الجر و کارکنان خود را خاص به اطلاع شما از هزینه های درمان خود را و به شما چندگانه خواهد بود گزینه های پرداخت . اگر شما بیمه دندان، آنها بهترین که آنها می توانید برای دیدن که منافع خود را مورد استفاده قرار خواهد داد. برخی از بیماران فکر می کنم که آنها باید درمان با دکتر الجر دنبال نمی کند اگر او است ارائه دهنده دلخواه با بیمه دندان آنها می باشد. آنها شگفت زده به یاد بگیرند که با توجه به برنامه ریزی درمان و هزینه برنامه محافظه کار دکتر الجر، که هزینه های درمان خود را هنگامی که به گزینه دیگر به مقایسه معمولا بسیار مناسب.

 

با تشکر از کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی