سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمپلنت یکروزه در تهران

ایمپلنت یکروزه در تهران 

 

خوب، برای ایمپلنت های سنتی، یک فرآیند طولانی درگیر است. ابتدا باید دندان آسیب دیده را بکشید، سپس 3 تا 4 ماه صبر کنید تا حفره خوب شود.

 

پس از آن، ایمپلنت را قرار می دهیم و پس از آن یک دوره انتظار دیگر 3-6 ماهه می گذرد. در نهایت تاج داخل ایمپلنت قرار می گیرد. در مجموع، این یک پروسه 5-10 ماهه است.

 

با این حال، با ایمپلنت های یک روزه، طبیعتاً سریعتر هستند. در واقع، شما باید حدود 3 بار به پزشک خود مراجعه کنید. یک بار برای مشاوره، یک بار برای جراحی و در نهایت پیگیری.

 

اما، ما فرآیند واقعی کاشت را در یک بازدید کامل می کنیم. این بدان معناست که ماه‌ها منتظر نمانید تا همه چیز بهبود یابد. این بدان معناست که شما سریعتر از آن چیزی که بتوانید بگویید "پنیر" لبخند جدیدی دریافت می کنید.

 

مزایا و معایب ایمپلنت های دندانی یک روزه چیست؟

برای برخی، این فرآیند سریع ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست نباشد. پس واقعا چقدر موثر است؟ چگونه می دانید ایمپلنت یکروزه در تهران  که بهترین کار را برای دندان های خود انجام می دهید؟

 

مزایای ایمپلنت های دندانی یک روزه

ایمپلنت های همان روز کارآمدتر و بیشتر می شوند. میزان موفقیت این جراحی ها در حال افزایش است.

 

در واقع، با توجه به مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی ، تفاوت در میزان موفقیت برای ایمپلنت های یک روزه در مقایسه با ایمپلنت های سنتی از نظر آماری ناچیز است.

 

چند مزیت دیگر جراحی ایمپلنت دندان در همان روز عبارتند از:

 

با یک لبخند کامل دفتر را ترک می کنید

اتصال ایمپلنت به استخوان آسان تر است

روند بهبودی آسان‌تر لثه‌ها

ایمپلنت باکتری ها را از حفره استخراج شفا دور نگه می دارد

در مجموع، این بدان معناست که شما با خیال راحت دفتر را ترک خواهید کرد. برای بدن و ظاهر شما راحت تر است.

 

معایب ایمپلنت های دندانی یک روزه

برخی از نکات منفی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد ایمپلنت های همان روز در نظر بگیرید. اینها توسط جراحی پلاستیک و ترمیمی فک و صورت یافت شدند و عبارتند از:

 

باریک، اما احتمال شکست بیشتر از ایمپلنت های سنتی

از دست دادن استخوان حاشیه ای بیشتر

ناراحتی بالاتر بعد از عمل

روش طولانی تر در یک زمان

به طور کلی، خطر اصلی جراحی ایمپلنت در همان روز، خطر بالاتر شکست ایمپلنت است. جراحی در همان روز نیز می تواند برای بدن سخت تر باشد. اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید در مورد ایمپلنت های همان روز احتیاط کنید.

 

ایمپلنت های دندانی در همان روز چگونه کار می کنند؟

ایمپلنت های یک روزه را معمولاً می توان در یک روش انجام داد که بسته به تعداد دندان های کاشته شده از 30 دقیقه تا 3 ساعت متغیر است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که در واقع با دندان های دائمی خود مطب را ترک نخواهید کرد. اما، تو با لبخندی پر خواهی رفت.

 

برای اطلاعات بیشتر به کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی مراجعه کنید.