سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید کلید محافظ جان

خرید کلید محافظ جان 

اکثر مشاغل این روزها نوعی راه حل کابل کشی ساخت یافته دارند. این از کابل کشی استاندارد جفت پیچ خورده برای اتصال همه دستگاه های شبکه در ساختمان استفاده می کند، به طوری که رایانه ها و تلفن ها می توانند کابل های یکسانی را به اشتراک بگذارند و جابجایی اشیا را برای مطابقت با نیازهای متغیر آسان می کند.

 

استفاده از سوئیچ های PoE   می تواند به شرکت ها در بهبود، رشد و حفظ شبکه های خود کمک کند.

 

PoE چیست؟

یکی از مزایای دیگر کابل کشی ساخت یافته این است که می توان از آن برای انتقال نیروی الکتریکی با استفاده از فناوری Power-over-Ethernet (PoE) استفاده کرد. PoE برای دستگاه‌هایی مانند تکرارکننده‌های شبکه بی‌سیم یا دوربین‌های امنیتی IP مفید است، زیرا اغلب بر روی دیوارها یا سقف‌هایی دور از نزدیک‌ترین پریز برق نصب می‌شوند. استفاده از PoE به این معنی است که آنها می توانند از یک کابل اترنت برای صدا، داده و برق استفاده کنند.

 

البته استفاده از PoE نصب دستگاه ها را ساده می کند و هزینه های مربوطه را نیز کاهش می دهد. نیازی به کابل های اضافی یا نصب پریز برق اضافی نیست. PoE کمتر از ولتاژ اصلی استفاده می کند، بنابراین استفاده از آن بی خطر است، اگرچه همچنان می تواند به تجهیزاتی که برای استفاده از آن طراحی نشده اند آسیب برساند، بنابراین نصب باید با دقت انجام شود.

 

سوئیچ PoE چیست؟

سوئیچ وسیله ای است که به دستگاه های موجود در شبکه اجازه می دهد تا با هم ارتباط برقرار کنند. سوئیچ PoE دارای قابلیت Power over Ethernet است که در آن تعبیه شده است. این بدان معنی است که خرید کلید محافظ جان می توانید دستگاه ها را با استفاده از کابل های شبکه تغذیه کنید.

 

یک سوئیچ PoE برقی را فراهم می کند که می توان از آن برای راه اندازی دستگاه های دیگر از طریق کابل اترنت استفاده کرد. اگر شبکه شما دارای سوئیچ های توزیع شده است، امکان دریافت سوئیچ های عبوری PoE نیز وجود دارد. اینها خودشان توسط PoE از یک منبع مرکزی تغذیه می‌شوند، اما می‌توانند انرژی را به دستگاه‌های نقطه پایانی مانند دوربین‌ها یا تلفن‌ها نیز منتقل کنند.

 

چه دستگاه هایی از سوئیچ PoE استفاده می کنند؟

دستگاه های زیادی وجود دارند که می توانند با PoE تغذیه شوند. با این حال، مقدار توان مورد نیاز می تواند متفاوت باشد.

 

دستگاه های PoE کم وات

تلفن های VoiP و ویدیویی

دوربین های IP

نقاط دسترسی بی سیم

دستگاه های صوتی

پایانه های کامپیوتر از راه دور و تین کلاینت ها

دستگاه های PoE با وات بالا

تلویزیون ها

مانیتورهای کامپیوتر

لپ تاپ ها

چه زمانی باید از سوئیچ های PoE استفاده کرد؟

اگر فقط یک یا دو دستگاه PoE دارید، می توان آنها را با استفاده از انژکتور تغذیه کرد. اینها دستگاه های کوچکی هستند که به یک منبع برق وصل می شوند و بین سوئیچ اترنت و دستگاهی که قرار است تغذیه شود قرار می گیرند. آنها برق استاندارد IEEE 802.3af را تامین می کنند.

 

در مواردی که تعداد زیادی دستگاه PoE وجود دارد، برای مثال، اگر از تلفن های VoIP استفاده می کنید، استفاده از انژکتورهای فردی دست و پا گیر و پیچیده می شود. اکثر سوئیچ‌های معمولی از PoE پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین نمی‌توانید از انژکتور برای تامین برق قبل از سوئیچ استفاده کنید.

 

با این حال، یک راه حل وجود دارد.

 

اکثر سوئیچ‌های PoE ترکیبی از پورت‌های برقی و غیر برقی را ارائه می‌دهند تا بتوان از آنها در شبکه عمومی استفاده کرد.

 

مدل‌های پیچیده‌تر مانند مدل‌های ارائه‌شده توسط Netgear ، قابلیت سنجش خودکار را دارند. این دستگاه تشخیص می دهد که یک دستگاه PoE در یک پورت وجود دارد و برق آن را تامین می کند، اما آن را برای دستگاه های غیر PoE خاموش می کند. این تضمین می کند که می توانید بدون خطر آسیب رساندن به تجهیزات خود، هر دستگاهی را به هر پورت متصل کنید.