سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند 

قابل اعتماد و متخصص:

3. الزامات DSD

تکنیک DSD   توسط تجهیزات دیجیتالی که قبلاً در دندانپزشکی رایج رایج است، مانند رایانه با یکی از نرم افزارهای DSD، دوربین دیجیتال SLR یا حتی تلفن هوشمند انجام می شود. 4 یک اسکنر دیجیتال داخل دهانی 5 برای قالب گیری دیجیتال، یک چاپگر سه بعدی و CAD/CAM ابزارهای اضافی برای جریان کامل کار دیجیتالی سه بعدی هستند. مستندات دقیق عکاسی ضروری است زیرا تجزیه و تحلیل کامل صورت و دندان بر روی عکس های اولیه استوار است که اصلاح طرح لبخند تغییرات و طراحی روی آنها فرموله شده است، یک مستند ویدئویی برای تجزیه و تحلیل دینامیک دندان ها، لثه، لب ها و صورت در هنگام لبخند زدن، خندیدن و صحبت کردن لازم است تا یکپارچه شود. اصول هدایت شده صورت برای طراحی لبخند

 

3.1. پروتکل عکاسی

برای ادامه برنامه ریزی دیجیتالی صحیح، پیروی از پروتکل عکاسی بسیار مهم است. عکس های گرفته شده باید از کیفیت و دقت بالایی برخوردار باشند، با وضعیت بدنی صحیح و تکنیک های استاندارد شده باشند، زیرا خطوط مرجع صورت مانند خطوط کمسیورال، خط لب و خط بین مردمک که اساس طراحی لبخند را تشکیل می دهد، بر روی آنها ایجاد می شود. عکاسی ضعیف تصویر مرجع را نادرست نشان می دهد و ممکن است منجر به تشخیص و برنامه ریزی نادرست شود. 

نماهای عکاسی زیر در موقعیت ثابت سر ضروری است:

 

1.

سه نمای جلویی:

 

• صورت کامل با لبخندی پهن و دندان ها از هم جدا،

• صورت کامل در حالت استراحت، و

• نمای جمع شده قوس کامل فک بالا و فک پایین با دندان های جدا از هم.

2.

دو نمای پروفایل:

 

• نمایه جانبی در حالت استراحت

• نمایه جانبی با یک لبخند کامل

3.

نمای ساعت 12 O با لبخندی پهن و لبه انسالیال دندان های فک بالا قابل مشاهده و تکیه بر لب پایین.

 

4.

نمای داخل اکلوزال قوس فک بالا از پرمولر دوم تا پرمولر دوم.

 

منبع : کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی 


ایمپلنت یکروزه در تهران

ایمپلنت یکروزه در تهران 

 

خوب، برای ایمپلنت های سنتی، یک فرآیند طولانی درگیر است. ابتدا باید دندان آسیب دیده را بکشید، سپس 3 تا 4 ماه صبر کنید تا حفره خوب شود.

 

پس از آن، ایمپلنت را قرار می دهیم و پس از آن یک دوره انتظار دیگر 3-6 ماهه می گذرد. در نهایت تاج داخل ایمپلنت قرار می گیرد. در مجموع، این یک پروسه 5-10 ماهه است.

 

با این حال، با ایمپلنت های یک روزه، طبیعتاً سریعتر هستند. در واقع، شما باید حدود 3 بار به پزشک خود مراجعه کنید. یک بار برای مشاوره، یک بار برای جراحی و در نهایت پیگیری.

 

اما، ما فرآیند واقعی کاشت را در یک بازدید کامل می کنیم. این بدان معناست که ماه‌ها منتظر نمانید تا همه چیز بهبود یابد. این بدان معناست که شما سریعتر از آن چیزی که بتوانید بگویید "پنیر" لبخند جدیدی دریافت می کنید.

 

مزایا و معایب ایمپلنت های دندانی یک روزه چیست؟

برای برخی، این فرآیند سریع ممکن است بیش از حد خوب به نظر برسد که درست نباشد. پس واقعا چقدر موثر است؟ چگونه می دانید ایمپلنت یکروزه در تهران  که بهترین کار را برای دندان های خود انجام می دهید؟

 

مزایای ایمپلنت های دندانی یک روزه

ایمپلنت های همان روز کارآمدتر و بیشتر می شوند. میزان موفقیت این جراحی ها در حال افزایش است.

 

در واقع، با توجه به مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی ، تفاوت در میزان موفقیت برای ایمپلنت های یک روزه در مقایسه با ایمپلنت های سنتی از نظر آماری ناچیز است.

 

چند مزیت دیگر جراحی ایمپلنت دندان در همان روز عبارتند از:

 

با یک لبخند کامل دفتر را ترک می کنید

اتصال ایمپلنت به استخوان آسان تر است

روند بهبودی آسان‌تر لثه‌ها

ایمپلنت باکتری ها را از حفره استخراج شفا دور نگه می دارد

در مجموع، این بدان معناست که شما با خیال راحت دفتر را ترک خواهید کرد. برای بدن و ظاهر شما راحت تر است.

 

معایب ایمپلنت های دندانی یک روزه

برخی از نکات منفی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد ایمپلنت های همان روز در نظر بگیرید. اینها توسط جراحی پلاستیک و ترمیمی فک و صورت یافت شدند و عبارتند از:

 

باریک، اما احتمال شکست بیشتر از ایمپلنت های سنتی

از دست دادن استخوان حاشیه ای بیشتر

ناراحتی بالاتر بعد از عمل

روش طولانی تر در یک زمان

به طور کلی، خطر اصلی جراحی ایمپلنت در همان روز، خطر بالاتر شکست ایمپلنت است. جراحی در همان روز نیز می تواند برای بدن سخت تر باشد. اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید در مورد ایمپلنت های همان روز احتیاط کنید.

 

ایمپلنت های دندانی در همان روز چگونه کار می کنند؟

ایمپلنت های یک روزه را معمولاً می توان در یک روش انجام داد که بسته به تعداد دندان های کاشته شده از 30 دقیقه تا 3 ساعت متغیر است. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که در واقع با دندان های دائمی خود مطب را ترک نخواهید کرد. اما، تو با لبخندی پر خواهی رفت.

 

برای اطلاعات بیشتر به کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی مراجعه کنید.

 


جراحی لثه با لیزر

جراحی لثه با لیزر 

 

آنها ممکن است به جای جراحی های غیر لیزری، مانند جراحی فلپ لثه، جراحی لثه را با لیزر توصیه کنند. جراحی لثه با لیزر ممکن است برای سایر روش های دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این موارد شامل کانتورینگ لثه برای رفع لبخند لثه ای به دلایل زیبایی است.

 

سازمان غذا و دارو (FDA    ) استفاده از لیزر را برای موارد زیر تایید کرده است:

 

روش های پریودنتیک

روش های ریشه

جراحی دهان

سفید کردن دندان

یک بدن کوچک از وجود دارد شواهد و مدارکمنبع مورد اعتماد این نشان می دهد که جراحی لثه با لیزر برای درمان بسیاری از بیماری های دندانی از جمله بیماری لثه ایمن و موثر است.

 

در انجمن دندانپزشکی آمریکامنبع مورد اعتماد هنوز استفاده از لیزر را برای درمان بیماری لثه تایید نکرده است، اما بدن کوچکی از آن وجود دارد شواهد و مدارکمنبع مورد اعتماد این نشان می دهد که جراحی لثه با لیزر برای درمان بسیاری از بیماری های دندانی از جمله بیماری لثه ایمن و موثر است.

 

در آکادمی پریودنتولوژی آمریکامنبع مورد اعتماد شواهد فعلی را بررسی کرد و خلاصه کرد که لیزر درمانی مناسب ممکن است مزیت کمی نسبت به درمان‌های سنتی داشته باشد.

 

با این حال، این سازمان هشدار داد که شواهد محدود است و تحقیقات بیشتری در مورد استفاده از لیزر توصیه می شود.

 

به همین دلیل، در صورت انتخاب این روش، بسیار مهم است که از پریودنتیست استفاده کنید که برای کار با لیزر آموزش دیده است.

 

هزینه جراحی لثه با لیزر چقدر است؟

هزینه جراحی لثه با لیزر برای درمان بیماری لثه بر اساس عوامل مختلفی متغیر است. اینها شامل میزان کاری است که باید انجام دهید و موقعیت جغرافیایی شما.

 

اگر بیمه دندانپزشکی دارید، معمولاً ارائه دهنده شما حداقل بخشی از هزینه را پرداخت می کند.

 

 

اگر برای اصلاح لبخند لثه ای با لیزر انجام می دهید، به احتمال زیاد بیمه آن را پوشش نمی دهد. اصلاح لبخند لثه ای یک عمل زیبایی محسوب می شود.

 

هزینه های جراحی لبخند لثه ای با لیزر متفاوت است. به طور کلی، شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر دندان بین 675 تا 875 دلار پرداخت کنید.

 

جراحی لثه با لیزر چگونه کار می کند؟

لیزرها لوله هایی هستند که از پرتوهای نوری قوی و دقیق انرژی حرارتی برای انجام چندین کار در حین جراحی لثه استفاده می کنند. لیزرها می توانند:

 

بافت بیمار را برش داده و خارج کنید

رگ های خونی را منعقد می کند تا لخته های جامد تشکیل دهد

از بین بردن میکروب ها و باکتری ها

منطقه را استریل کنید

لیزرها با ایجاد تغییر انرژی در اتم ها کار می کنند. نور لیزر اتم ها را از حالت سکون فعلی به مرحله ای به نام حالت برانگیخته منتقل می کند. این امر باعث می شود اتم ها انرژی تولید کنند که گسیل خود به خودی نامیده می شود.

 

وقتی اتم ها به حالت سکون باز می گردند، ذرات نوری به نام فوتون از خود ساطع می کنند. این فرآیند انرژی لازم برای انجام برخی عملکردها مانند بریدن بافت بدون استفاده از تیغه را فراهم می کند.

 

مراحل جراحی لثه با لیزر

در LANAPمنبع مورد اعتمادیا روش اتصال جدید با کمک لیزر، اغلب برای درمان بیماری لثه استفاده می شود.

 

منبع : کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی

 


متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در تهران 

چه کسانی می توانند جراحی ایمپلنت دندان را انجام دهند؟

در اکثر ایالت ها، هر دندانپزشکی از نظر قانونی مجاز به انجام اکثر انواع جراحی های دندانی است. به هر حال، حروف "DDS  " بعد از نام دندانپزشک شما به معنای "دکتر جراحی دندان" است. با این حال، اکثر دندانپزشکان عمومی و خانواده، بیماران خود را برای کاشت ایمپلنت دندان به پریودنتیست یا جراح دندان ارجاع می دهند. بنابراین، یافتن متخصصی که به عنوان شریک با دندانپزشک شما همکاری می کند، نیز مهم است تا بتوانند بهترین مراقبت ممکن را برای شما ارائه دهند.

 

5 ویژگی کلیدی که باید در جراح ایمپلنت به دنبال آن باشیم چیست؟

آموزش و آموزش

مدارک تحصیلات تکمیلی فراتر از مدرک DDS و همچنین آموزش بیشتر در زمینه های تخصصی، مانند پریودنتیک و جراحی دندان، برای افرادی که می خواهند مهارت های خود را افزایش دهند در دسترس است. این مدارک و تخصص ها به عمق بسیار بیشتری در مورد سلامت لثه، کاشت و بهبود نتایج درازمدت می پردازند.

 

تجربه

در حالی که آموزش و آموزش مهم است، تمرین و تجربه به متخصص ایمپلنت دانش عملی از تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای شرایط خاص هر بیمار کار می‌کنند، می‌دهد. بیماران باید به دنبال تعادلی بین تعداد پروسیجرهای تکمیل شده و نحوه همگام شدن ارائه‌دهنده آینده نگر با فن‌آوری و تکنیک‌های پیشرفته باشند. دانش و مهارت های خوب هر دو برای بهبود نتایج در جراحی حیاتی هستند. آیا آنها ارائه دهنده مراجعه کننده در منطقه هستند؟ آیا آنها جزء محترم صنعت متخصص ایمپلنت در تهران  در منطقه خود محسوب می شوند؟

 

فلسفه

یک متخصص ایمپلنت نباید بیش از حد مشتاق به استفاده از ایمپلنت های دندانی به عنوان یک تعمیر همه برای مشکلات بهداشت دهان و دندان. از آنجا که ایمپلنت انجام برخی از خطرات، دندانپزشکان و پریودنتیست باید به شدت در نظر گرفته و تحقیق هر گزینه به درمان لثه و تصحیح دندان طبیعی قبل از حرکت بر روی جراحی ایمپلنت.

 

شخصیت و مراقبت

این فرایند ایمپلنت دندانی می توانید بازدیدکننده داشته است متعدد بین تشخیص، برنامه ریزی، عمل جراحی و بعد از عمل چک آپ است. شما نیاز به احساس راحتی با متخصص ایمپلنت و کارکنان خود را به طوری که شما می توانید آزادانه سوال در مورد مراقبت از خود را بپرسید و کاهش استرس که ممکن است شما را تجربه کنند. احساس راحتی و اعتماد به نفس در متخصص خود را تمام تفاوت را به عنوان شما را از طریق این فرایند

 

بیمه و ملاحظات مالی

دکتر الجر و کارکنان خود را خاص به اطلاع شما از هزینه های درمان خود را و به شما چندگانه خواهد بود گزینه های پرداخت . اگر شما بیمه دندان، آنها بهترین که آنها می توانید برای دیدن که منافع خود را مورد استفاده قرار خواهد داد. برخی از بیماران فکر می کنم که آنها باید درمان با دکتر الجر دنبال نمی کند اگر او است ارائه دهنده دلخواه با بیمه دندان آنها می باشد. آنها شگفت زده به یاد بگیرند که با توجه به برنامه ریزی درمان و هزینه برنامه محافظه کار دکتر الجر، که هزینه های درمان خود را هنگامی که به گزینه دیگر به مقایسه معمولا بسیار مناسب.

 

با تشکر از کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی


متخصص لثه در تهران

متخصص لثه در تهران 

کاهش خونریزی لثه

خونریزی لثه نشانه بزرگی از ابتلا به بیماری لثه است. آنها خونریزی می کنند، نه فقط به این دلیل که شما آنها را مسواک می کنید، بلکه به این دلیل که ملتهب هستند و یک روند بیماری در جریان است. لثه های سالم خونریزی ندارند و این یکی از نتایجی است که امیدواریم به آن برسیم.

 

ماندگاری بیشتر دندان هایتان

شما ممکن است دندان های واقعا متحرک (لرزنده) داشته باشید و هدف شما ممکن است حفظ آنها برای مدت طولانی باشد. شما ممکن است دندان مصنوعی نخواهید یا برای کاشت دندان آماده نباشید و بنابراین بخواهید تا زمانی که ممکن است روی دندان های خود نگه دارید. کلینیک دندانپزشکی دکتر ستاره هاشمی این را می توان در بسیاری از شرایط به دست آورد و مطالعات نشان می دهد که درمان تخصصی منجر به بقای بیشتر دندان های شما می شود.

 

توانایی حفظ دندان های خود

این یکی از بزرگترین دلایلی است که مردم به دیدن ما می آیند - آنها می خواهند بتوانند دندان های خود را حفظ کنند! چرا که نه؟ دندان ها واقعا مهم هستند!!

 

در اکثر مواردی که افراد به دلیل بیماری لثه دندان های خود را لق می کنند، اگر بیمار به دندانپزشک متخصص لثه (که به عنوان پریودنتیست نیز شناخته می شود) مراجعه می کرد، احتمالاً می توانست دندان های خود را حفظ کند. بیماری لثه بزرگترین عامل از دست دادن دندان است و یک بیماری بسیار قابل درمان و قابل پیشگیری است. اگر همه می دانستند که هزینه هر دندان در سرشان چقدر است، مطمئناً به خوبی از آنها مراقبت می کردند. به صراحت بگویم - اگر هر دندان را با ایمپلنت دندان جایگزین کنید، حدود 2000 پوند هزینه خواهد داشت. حالا آن را در 32 ضرب کنید و یک رقم بسیار بزرگ به دست می آورید. به همین دلیل است که اگر بیماری لثه دارید و می‌خواهید دندان‌های خود را نجات دهید، سرمایه‌گذاری خوبی برای کشف درمان‌های لثه است .

 

رفع بوی بد دهان

بوی بد دهان یک خاموشی بزرگ و یک نه اجتماعی است. اگر فکر می کنید بوی بد دهان دارید، باید به متخصص پریودنتیست مراجعه کنید، زیرا احتمال دارد بیماری لثه داشته باشید. پریودنتیست می تواند بیماری لثه شما را درمان کرده و دهان شما را به حالت سالم بازگرداند.

 

درمان عقب نشینی لثه

این ممکن است به دو دلیل شما را نگران کند. اولا؛ عقب نشینی لثه ها اغلب منجر به لوازم آرایشی ضعیف می شود، به خصوص اگر چیزی به نام خط لبخند بالا دارید و ثانیاً ممکن است نگران باشید که از دست دادن بافت لثه ممکن است باعث از دست دادن دندان ها در آینده شود. هر دوی این مسائل چیزی است که متخصص لثه (پریودنتیست) بهترین فرد برای درمان این مسائل خواهد بود. یک دندانپزشک عمومی اغلب باید شما را به یک متخصص لثه در تهران  ارجاع دهد تا مشکلی مانند این را برطرف کند.